Sunday, May 15, 2016

Deklarasi Mahathir Deklarasi Bodoh

Johari Seman     12:21:00 PM    

Deklarasi Mahathir yang dikatakan telah berjaya mengutip tandatangan orang bodoh 1,2 juta untuk dipersembahkan kepada Majlis Raja-Raja itu satu kerja sia-sia.

Tiada satupun dalam perlembagaan negara atau undang-undang tubuh negeri menyatakan tanda tangan rakyat sebanyak bilangan tertentu boleh menurunkan seorang Perdana Menteri.

Kerja bodoh itu berdasarkan nafsu Mahathir kerana Najib tidak ikut telunjuk beliau,deklarasi yang kononya di sertai oleh akar umbi golongan politik dan marhaen itu DEKLARASI RAKYAT adalah tidak tepat malah deklarasi itu lebih layak digelar DEKLARASI MAHATHIR.

Mahathir yang diangkat darjatnya keperingkat MAHA FIRAUN oleh pembangkang diatas kezalimannya menggunakan AKTA ISA menagkap pemimpin pembangkang kini menggunakan pentas pembangkang untuk guling Najib setelah otak lemahnya tiada cara lain,selain bersama dengan musuhnya dahulu.

Gerakan munafik yang lahir berpunca daripada sikap tidak puas hati Mahathir ini semakin menjadi-jadi,malah terus menerus menuduh Najib dengan pekara yang tak masuk akal dan hasutan pula adalah diambil dari syaitan.


0 comments :

AMARAN!!!! Komen jahat akan di padam,

© 2018-2020 SELANGOR POST. . BEBAS DAN DIYAKINI .