Saturday, April 22, 2017

Tanya JPN dan KDN,Ada Tak Status PR Negara Ini Diberi Kepada Warga Negara India Bukan Islam?

Johari Seman     1:10:00 AM    

Maki hamun terhadap barisan Bertindak Hak Asasi Hindu (Hindraf), MIC, dan persatuan Tamilar Kular yang pertikai status PR Malaysia terhadap penceramah bebas antarabangsa, Dr Zakir Naik sejak lima tahun lalu tidak menyelesaikan masalah kecuali menambah kemarahan.

Blog ini dah lama tak update,memandang isu status PR Malaysia yang diberi kepada Dr Zakir Naik semakin menghanggatkan,timbul pula idea.
Sebelum idea diperkenalkan rasanya eloklah kalau dikatakan sesuatu sebagai pencetus minda bagi membuka pandangan masing-masing.

Dr Zakir Naik adalah seorang muslim dan adakah status PR Malaysia akan dipertikaikan jika diberi kepada warga India bukan muslim,mungkin dah cukup dah untuk buka minda pembaca semua.

Penutupnya..
Kenapa tidak desak Jabatan Pendaftaran Negera atau Kementerian Dalam Negeri dedahkan jumlah status PR Malaysia telah diberi kepada warga negara asal India dan desak juga supaya diberi tahu berapa jumlah orang Islam dan bukan Islam yang memperolehi status itu.

Selepas itu anda semua persembahkan kepada terutamanya Presiden MIC dan tanya dia kenapa tidak pertikaikan Status PR negara ini yang telah diberi terutamnya kepada mereka berpenganut HINDU.
Tamat..

0 comments :

AMARAN!!!! Komen jahat akan di padam,

© 2018-2020 SELANGOR POST. . BEBAS DAN DIYAKINI .